Digitaliseren pdf-verkooporders en automatiseren van verwerkingsproces

Ondanks vergaande digitalisatie, de opkomst van e-commerce en een verminderd gebruik van het faxapparaat hebben bedrijven nog steeds te maken met een aanzienlijke documentenstroom.

De inkomende stroom van ‘digitaal papier’, zoals pdf’s in e-mailberichten, betekent voor medewerkers een behoorlijke berg handmatig werk. Het gaat vaak om duizenden documenten per jaar die één voor één manueel verwerkt moeten worden in de backofficesystemen. Snelheid van handelen en foutloos werken zijn twee vereisten voor het behouden van klantentevredenheid.

We hebben een intelligente integratieconnector tussen de verkoop@-mailbox en Agresso Wholesale/Multivers Extended gerealiseerd. Een technologie die PDF-verkooporders digitaliseert en automatisch verwerkt in het ERP. Deze case gaat over hoe STAXS® met deze integratieoplossing tijdsbesparing verwezenlijkt in de orderverwerking en de vrijgekomen tijd nu beter kan besteden.

De oplossing wordt geboden door het Dovetail data-integratieplatform in combinatie met de Docparser cloud scan-en-herkenoplossing. Hieronder kun je de case downloaden en daarna op je gemak lezen.

Na deze succesvolle implementatie bij STAXS® rollen we deze oplossing ook uit bij groothandelsorganisaties zoals: Service Best, Drabbe en Aquadistri.

Download de referentiecase en lees direct verder

Arnoud Stolk
Arnoud Stolk
(E-)commerce & frontoffice

"De digitale wereld om ons heen levert voor veel groothandels interessante uitdagingen op. Hoe blijf je bijvoorbeeld klanten via nieuwe digitale kanalen bereiken en vooral binden? In deze transitie wil je bestaande B2B-partnerkanaal blijven koesteren en daarnaast innovatieve stappen zetten naar nieuwe B2C- of B2B2C-kanalen. In alle gevallen komt een technologie-vraagstuk aan de oppervlakte en de behoefte om de frontoffice- en achterliggende bedrijfsprocessen te optimaliseren voor deze kostenbewuste en dynamische wereld?"